Ziekte

Je hebt een prettige opdracht, fijne collega’s en blije leerlingen. Alles gaat je voor de wind, maar dan word je ziek. Gelukkig heb je als vastbenoemd of tijdelijk personeelslid recht op een aantal betaalde ziektedagen. Personeelsleden aangesteld in het ambt van administratief medewerker volgen sinds 1 september 2007 in principe dezelfde regeling. Er werden voor hen echter overgangsmaatregelen uitgewerkt.
Je krijgt hier meer uitleg over de belangrijkste maatregelen bij ziekte. Met je specifieke vragen kan je terecht bij onze dienstverleners.
Neem zeker ook eens een kijkje naar de informatie onder:
Het ACV gebruikt cookies voor de goede werking van zijn websites, om informatie op maat aan te bieden en je persoonlijke ervaring te verbeteren. Door te klikken op ‘Accepteer alle cookies’ geef je toestemming voor het plaatsen van analytische en advertentiecookies. Deze kunnen ook door onze partners gebruikt worden. Je kan de cookies zelf instellen via de knop ‘Beheer je voorkeuren’. Ga naar de pagina cookies en voor meer info of consulteer onze policy privacybeleid.