Webinar afstandsonderwijs

Webinar: Tijd en plaats voor afstandsonderwijs?

Op vrijdag 12 februari 2021 organiseerde COC een webinar rond afstandsonderwijs. Met dat initiatief wilden we het maatschappelijke debat over afstandsonderwijs een impuls geven en verrijken, zonder daarin zelf al een positie in te nemen. We belichtten het thema vanuit didactisch, pedagogisch en juridisch perspectief en nodigen verschillende onderwijsactoren uit om daarover te reflecteren.

Herbekijk de verschillende delen van het webinar en raadpleeg de presentaties:
Situering webinar door Koen Van Kerkhoven, secretaris-generaal van COC

Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.

DEEL 1: PERSPECTIEVEN
Prof. dr. em. Paul Kirschner (didactisch perspectief)

Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.

Prof. dr. Mathias Decuypere (pedagogisch perspectief)

Bekijk de presentatie van Prof. dr. Mathias Decuypere.

Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.

Dr. Evelien Timbermont (juridisch perspectief)

Bekijk de presentatie van dr. Evelien Timbermont.

Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.
DEEL 2: REFLECTIES
Nick Spiritus (leraar Techniek, STEM, Programmeren)
Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.
Job De Meyere (Expertisecentrum Art of Teaching, UCLL)

Bekijk de presentatie van Job De Meyere.

Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.
Annabel Cardoen (Welzijnszorg)
Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.
Bieke De Fraine (Inspectie)

Bekijk de presentatie van Bieke De Fraine

Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.
Afsluiter door Koen Van Kerkhoven, secretaris-generaal van COC
Om deze video te kunnen bekijken, moet je de marketingcookies aanvaarden.

 

Personalization

Je webbrowser is verouderd en wordt niet ondersteund door de ACV-website. Klik hier om een nieuwere versie te installeren.