Maak een afspraak bij het ACV!
Online of telefonisch
ACV nodig? Maak je afspraak!
Alle info over hoe je een afspraak moet maken bij ACV provincie Antwerpen!
Wist je dat?
• je online kan stempelen? Ben je volledig werkloos? Wist je dat de uitbetaling van je stempelgeld sneller verloopt wanneer je online stempelt? Geen gerommel meer met papieren stempelkaarten én bovendien gebeurt de betaling veiliger én sneller.
Lees alles over de digitale stempelkaart eC3
• je tal van documenten én attesten (zie: attesten, stempelkaarten, groene klevers…) digitaal kan aanvragen? Je bestelt ze online via deze link: klik hier en na enkele dagen vallen ze reeds in jouw brievenbus.
• je jouw ACV-dossier online kan consulteren? Alle e-services van het ACV, het updaten van je persoonlijke gegevens, je werkloosheidsdossier, onlinediensten van de Federale overheid, informatie over al je betalingen/fiches, ….
Dit kan allemaal via: ‘Mijn ACV’. Opgelet: om je persoonlijke dossier te kunnen raadplegen moet je aangemeld zijn met je eID of via ItsMe.
• je tal van vragen kan stellen via handige vragenformulieren? klik hier
Maak jouw afspraak via:
• www.afspraakACV.be (hou je rijksregisternummer bij de hand)
• het ACV-contactcenter op het nummer 02/ 244 30 00 tijdens volgende uren:
Maandag: 08u30 – 17u00
Dinsdag: 08u30 – 17u00
Woensdag: 08u30 – 17u00
Donderdag: 08u30 – 17u00
Vrijdag: 08u30-12u00
ACV mailen?
Vragen kunnen ook gesteld worden via onze handige vragenformulieren: klik hier!
Brievenbussen?
Bezorg ons documenten via de ACV-brievenbussen
Documenten i.v.m. werkloosheid?
Bestel je werkloosheidsdocumenten online: klik hier. Ze vallen snel in je brievenbus!
Wijzigingen?
Geef wijzigingen in je contact-, adres- en/of werkgegevens snel door via Mijn ACV.
Langskomen?
Blijkt een persoonlijk contact voor jouw dossier nodig? Dan maken we samen een afspraak in één van onze 16 ACV-kantoren.
Heb je specifieke vragen over je sector of bedrijf?
Dan kan je terecht bij de ACV-beroepscentrales