Bel een contactcenter

Praktische vragen, een afspraak maken in je dienstencentrum of info nodig over je dossier? Bel je regionale contactcenter.

Vragen over je werkloosheidsuitkering?

✅ De betaling van de voorbije maand gebeurt doorgaans tussen de 1e en 8e van de maand

✅ We sturen een e-mail of sms als je uitkering gestort is.  Is dit nog niet het geval? Ga naar Mijn ACV en pas je voorkeur onder de tab 'Persoonlijke gegevens'.

✅ Weten of je uitkering gestort is?  Hoeveel je uitkering bedraagt?  Je kan het elk moment heel eenvoudig nagaan:

  • Vraag de info telefonisch op via je regionale contactcenter.  Druk 2 en volg verder de instructies.  Hou je rijksregister en je bankrekeningnummer zeker bij de hand!
  • Consulteer je persoonlijke e-dossier Mijn ACV

Een andere vraag of probleem?

Heb je een andere vraag of hulp nodig, bijvoorbeeld voor het opmaken van een werkloosheidsdossier?  Neem dan contact op met één van onze dienstverleners via het contactcenter van je regio:

  • Antwerpen: 02 244 30 00
  • Limburg: 011 30 60 00
  • Oost-Vlaanderen: 09 244 21 11
  • West-Vlaanderen: 051 23 58 00
  • Brussel-Halle-Vilvoorde: 02 557 88 88
  • Leuven: 078 15 15 99

Of boek je afspraak met je dienstencentrum in via www.afspraakACV.be

bestel publicaties
widget-groene-klevers
meldpuntdiscriminatie-290x192
ombudsman
widget-isa-290x192

Personalization

Je webbrowser is verouderd en wordt niet ondersteund door de ACV-website. Klik hier om een nieuwere versie te installeren.