Bel ons
Praktische vragen, een afspraak maken in je dienstencentrum of info nodig over je dossier? Bel je regionale contactcenter.
Vragen over je werkloosheidsuitkering?
✅ De betaling van de voorbije maand gebeurt doorgaans tussen de 1e en 8e van de maand.
✅ We sturen een e-mail of sms als je uitkering gestort is. Is dit nog niet het geval? Ga naar Mijn ACV en pas je voorkeur onder de tab 'Persoonlijke gegevens'.
✅ Weten of je uitkering gestort is? Hoeveel je uitkering bedraagt? Je kan het elk moment heel eenvoudig nagaan:
- Vraag de info telefonisch op via je regionale contactcenter. Druk 2 en volg verder de instructies. Hou je rijksregister en je bankrekeningnummer zeker bij de hand!
-
Consulteer je persoonlijke e-dossier Mijn ACV !
Een andere vraag? Bel ons
Heb je een andere vraag of hulp nodig, bijvoorbeeld voor het opmaken van een werkloosheidsdossier? Neem dan contact op met één van onze dienstverleners via het contactcenter van je regio!
Vul hierna je gemeente of postcode in en klik op de groene balk om het telefoonnummer van je regionale contactcenter te vinden. Of ga meteen naar het overzicht.
Afhankelijk van je regio kan je het ACV bereiken op:
- Antwerpen: 02 244 30 00
- Limburg: 011 30 60 00
- Oost-Vlaanderen: 09 244 21 11
- West-Vlaanderen: 051 23 58 00
- Brussel-Halle-Vilvoorde: 02 557 88 88
- Leuven: 078 15 15 99
Of boek je afspraak met je dienstencentrum in via www.afspraakACV.be!