Contact en chat

Via deze pagina kan je contact opnemen en chatten met COnneCt, de COC-dienst die onderwijspersoneel begeleidt in hun functioneren.

Hoe werkt de chat van COnneCt?

Als je meteen een chatvenster ziet wanneer je op de pagina komt of als je in de rechteronderhoek van dit scherm een groen rondje met een tekstballon ziet verschijnen, is er een COnneCt-begeleider beschikbaar om te chatten. Klik op het rondje met de tekstballon om een chatvenster te openen als dat niet automatisch gebeurt.

De COnneCt-begeleiders chatten telkens op maandag en donderdag van 16 uur tot 18 uur. 
De chatsessie op donderdag vervangt het moment op woensdagnamiddag. 
Daarnaast zijn ze soms bereikbaar op niet-vastgelegde momenten. 

Voeg zeker je e-mailadres en eventueel je lidnummer toe aan je chatbericht. Als onze begeleiders niet meteen kunnen antwoorden, nemen ze via die weg zo snel mogelijk weer contact met je op.

Ben je op de pagina tijdens de openingsuren van de chat, maar zie je de chatbox toch niet verschijnen?
Dan is de chat volzet. Onze begeleiders kunnen slechts met een beperkt aantal mensen tegelijk chatten. 
Wanneer ze het maximale aantal chatgesprekken hebben bereikt, verdwijnt het chaticoontje tijdelijk van de site.
Je kan dan even wachten tot iemand de chat verlaat en het icoontje opnieuw verschijnt of je kan COnneCt contacteren via mail. 
Onze begeleiders proberen je hoe dan ook zo snel mogelijk verder te helpen!

BELANGRIJK!

Als je aanklopt bij COnneCt kan je rekenen op onze discretie. Anoniem een vraag stellen, kan niet, omdat we controleren of je COC-lid bent. Maar, wij delen de informatie die je ons toevertrouwt niet, tenzij in samenspraak en met jouw toelating voor een oplossing op maat.

Hoe kan je COnneCt verder contacteren?

Via mail: connect@acv-csc.be

Via telefoon:

  • Gert Maene: 02 244 36 78
  • Theo Kuppens: 02 244 36 79

Meer weten over COnneCt?

Personalization

Je webbrowser is verouderd en wordt niet ondersteund door de ACV-website. Klik hier om een nieuwere versie te installeren.